Pàgina d'inici > Android > Android : Preludi

Android : Preludi

Desprès d’un parell de mesos trastejant el meu primer terminal android, i una mica desesperat per l’inabordable ventall de possibilitats que m’ofereix, començo a estar disposat a fer una mica de balanç sobre quines son les millors eines que he pogut anar trobant en la meva breu investigació. Així doncs, intentaré fer una mica de resum sobre el tema, però com que hi ha tantes coses per explicar, després d’intentar resumir-ho tot en un sol post m’he adonat de que és totalment impossible, i per tant serà molt millor agrupar les temàtiques en varis, tals com volums d’enciclopèdia. D’aquesta manera (tot i que encara em considero bastant novato) espero iniciar una llarga publicació per tal d’expandir la meva experiència i poder-la compartir i sotmetre-la a debat obertament.

Destacar que tot el que em disposo a discutir serà sobre l’experiència personal en el meu terminal HTC Desire HD, dotat amb la capa Sense sobre Froyo 2.2 (de moment), així que segurament la subjectivitat en alguns aspectes serà inevitable. Espero poder centrar-me especialment en les possibilitats del software de la forma més independent possible al hardware sobre que es fa córrer.

Així doncs, començant pel principi, en aquest breu preludi us deixo una llista amb els temes principals sobre els que (de moment) tinc intenció d’escriure :

  • Markets
  • Teclats
  • Agenda / contactes
  • Calendaris
  • Navegadors
  • Clients social networks / feed readers
  • Missatgeria
  • Notes
  • Mapes / localització
  • Multimèdia
  • Altres utilitats interessants
  • Eines sistema
  • Hacks (rootejar i canviar les roms)

No cal dir que tota suggerència o aportació serà més que benvinguda.

Categories:Android
  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Enfilant el camí

Visualitzant el present per construir el futur

El Noguer

Visualitzant el present per construir el futur

Visualitzant el present per construir el futur

