Pàgina d'inici > Comunicacions, Informàtica, Internet > HTC Desire HD : Primer contacte

HTC Desire HD : Primer contacte

Finalment, després de la meva àrdua disputa entre quin dels 2 millors terminals android adquirir, m’he decidit per el HTC Desire HD.

Haig de dir que des de que l’he tret de la caixa fins ara, tot el que he provat és excel·lent i n’estic més que content. Val a dir que tot just fa 1 dia que el tinc, per el que no he tingut gaire temps de trastejar-lo. A més, encara no se’m ha activat la portabilitat, així que de moment no he utilitzat el telèfon ni la connexió de dades, però sí que he estat configurant i provant les seves possibilitats connectat via wifi.

El primer que impressiona quant veus aquest terminal és la seva enorme pantalla. Per sorpresa d’un dels meus principals temors, realment no té cap problema ergonòmic, s’adapta perfectament a la mà i, com és evident, la comoditat de treballar amb una pantalla de 4,3″ és inqüestionable.

Pel que respecte a l’interface Sense, és prou intuïtiu perquè aquells que no estan familiaritzats amb la usabilitat dels menús digitals no tinguin gaires problemes, però per el meu gust (sempre sobre-exigent) penso que caldria afegir alguns detalls a configurar. Estic segur que d’alguna manera aconseguiré manipular fins a l’últim element d’aquest terminal, però de moment, havent navegat per tots els menús i aplicacions que incorpora de sèrie haig de dir que – en la meva tònica inconformista – els trobo totalment insuficients. Fet que en molt breu remediaré.

Així doncs, ara sí, em disposo a submergir-me definitivament al món Android, i sé que en els propers dies m’espera una inacabable recerca i anàlisis de nous conceptes, aplicacions, procediments i entorns de programació, però puc ben dir que hi he posat el primer peu amb moltíssima il·lusió i estic disposat a arribar-hi molt lluny. I amb aquestes paraules, em comprometo a compartir aquí un anàlisi detallat del terminal, juntament amb les demés peripècies interessants que vagi descobrint en el transcurs de la meva aventura.

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. 15/08/2015 a les 2:18 am

Deixa un comentari

Enfilant el camí

Visualitzant el present per construir el futur

El Noguer

Visualitzant el present per construir el futur

Visualitzant el present per construir el futur

