Pàgina d'inici > Política > Callar també té preu

Callar també té preu

Els nazis, primer van venir a buscar els comunistes,

i no vaig parlar, perquè jo no era comunista.

Quan van empresonar els socialdemòcrates,

vaig guardar silenci, perquè jo no era socialdemòcrata.

Quan van venir a buscar els sindicalistes,

no vaig protestar, perquè jo no era sindicalista.

Quan van venir a buscar els jueus,

No vaig dir res, perquè jo no era jueu.

I quan van venir a buscar-me a mi,

Ja no quedava ningú que pogués defensar-me.

Martin Niemöller, actiu militant pacificta que va estar presoner durant set anys en diversos camps de concentració durant la Segona Guerra Mundial.

Anuncis
Categories:Política
  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Enfilant el camí

Visualitzant el present per construir el futur

El Noguer

Visualitzant el present per construir el futur

Visualitzant el present per construir el futur

