Pàgina d'inici > Internet > Internet Explorer perd el lideratge a Europa

Internet Explorer perd el lideratge a Europa

Llegia fa una estona a barrapunto que les estadístiques del mes de desembre de 2010 confirmen que Internet Explorer ha estat desbancat com a primer navegador utilitzat per els usuaris a nivell Europeu, deixant pas a Mozilla Firefox. Comenten també que això és conseqüència de la creixent quota d’usuaris que s’emporta Google Chrome de IE, ja que no ha estat Firefox qui ha crescut, sinó IE qui ha reculat :

Firefox : 38,11%

Internet Explorer : 37,52%

Google Chrome : 14,58%

Així doncs, no se molt bé si caldria felicitar a Firefox o a Chrome, més aviat em decanto per donar la meva enhorabona als 2.

En la meva trajectòria per la navegació web, he passat per utilitzar Firefox a Opera, i posteriorment a Chrome, el qual encara utilitzo actualment. Tot i que he llegit algunes coses que no m’han agradat gaire sobre Google Chrome, haig de dir que estic molt content amb aquest navegador. Així doncs, trobo molt raonable la seva creixent quota de mercat, i estic segur que arribarà lluny (veurem que passa amb Chrome OS). No obstant, destacar un parell de mancances que en la meva opinió seria força interessant afegir, tals com una barra lateral per enllaços favorits i un pluguin amb la integració dels GMarks.

Per altre banda, que dir d’Internet Explorer… com sempre, el temps acaba demostrant que les coses mal fetes sí que tenen fronteres.

Categories:Internet
  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Enfilant el camí

Visualitzant el present per construir el futur

El Noguer

Visualitzant el present per construir el futur

Visualitzant el present per construir el futur

